سخنرانی دکتر فضلی پور در مورد مردم و برند ملی
در ساخت برند ملی سه مؤلفه نقش آفرین هستند و هرکدام که به عملکردهای خودآگاه نباشند،
خدشه ای در ساخت برند به وجود می آید:
1. دولت و دستگاههای دولتی
2. بخش خصوصی و تولید
3. مصرف کنندگان
دولت باید زمینه کسب وکار آسان را فراهم سازد و با تدوین قوانین آسان هم به فضای کسب وکار کمک کند هم با ایجاد فضایی مناسب کالاهای خارجی از فضای نظارتی الحاق اجازه ورود ندهد و یا حتی الامکان فضا را برای ورود سخت کند تا تولید داخلی بتواند به شرایط مناسب برسد. بخش خصوصی باید با تولید باکیفیت و خدمات پس از فروش رضایتمندی مشتری را به دست آورد و در فضایی که برای آن ایجاد شده سهمی در ارائه بهترین کالا را داشته باشد تا زمینه اعتماد مصرف کننده را هرروز بیشتر کند. و اما مصرف کننده که بخش اصلی این هرم می باشد باید به استفاده از تولید داخلی رغبت داشته باشد و استفاده از کالای ایرانی را در شرایط رشد برای خود یک افتخار ببیند. در چنین شرایطی که دولت، بخش خصوصی و مصرف کننده هر یک به وظایف خود در قبال کالای ایرانی عمل کنند، میتوان امید به توسعه و رشد برند ملی دانست.
تلاش میکند تا دو بخش خصوصی و مصرف کننده را به یکدیگر نزدیک نماید، اگرچه ، جشنواره برند محبوب من که اینک سه ساله میشود در این فضا انتقادات بسیار جدی به روش دولت در حمایت از برندهای ایران وجود دارد که این قضیه را به زمانی دیگر موکول میکنیم. امیدوارم مردم خوب ایران با حضور در رأی گیری هر یک به اندازه سهم خود در رشد برند ایرانی کمک کنند.
با سپاس
دکتر عظیم فضلی پور
رئیس کمیته علمی جشنواره برند محبوب
دوستان خود را از طریق لینک زیر به کانال آموزشی - خبری EBC*L نماینده انحصاری در ایران دعوت کنید.
https://telegram.me/Ebcl_Iran
از نسخهی به روز و آپدیت شدهی تلگرام استفاده کنید.
برای پیوستن به کانال اختصاصی ما در تلگرام ؛
فقط روی لینک بالا کلیک کنید و پس از ورود حتماً گزینه join رابزنید.
|