مجید پرویزی هدف از برگزاری این همایش که با حضور دکتر عظیم فضلی پور نماینده رسمی اتحادیه اروپا در ایران و مدیر کلینیک برند برپا گردید را آشنایی تعاونگران استان با نحوه ساخت برند یا نمانام برای واحدهای خود عنوان کرد و گفت: برگزاری چنین همایش هایی برای توسعه تعاونیها ضروری می باشد.
دکتر عظیم فضلی پور نیز در خصوص مقدمات ایجاد برند و همچنین قانون و مقررات لازم توضیحاتی را ارائه نمود و افزود: برندینگ بر هزینه محصول، بستهبندی، بازاریابی و استراتژیهای تبلیغاتی، کانالهای توزیع، و سایر موارد تأثیر مستقیم خواهد داشت.
وی افزود: ایجاد نام تجاری گامی است در جهت ایجاد یک هویت و به رسمیت شناخته شدن واحد تولیدی در بازار رقایت است.
فضلی پور خاطر نشان ساخت: نام تجاری یکراه مؤثر برای تسهیل رشد کسبوکار برای تعاونی ها می باشد و وقتی اجرای برندینگ با موفقیت همراه باشد، نام تجاری یک موقعیت استراتژیک در بازار خواهد داد، و درنهایت منجر به سود افزایش خواهد شد و آن ناشی از هجوم مشتریان جدید، و ادامه حمایت از سوی مشتریان کنونی خواهد بود.
در این آیین هر کدام از مدیران تعاونی ها به صورت جداگانه سوالاتی را در مورد ایجاد نام تجاری و همچنین راهکارهای تبلیغات هدفمند و موثر مطرح کردند که به تمام سئوالات پاسخ داده شد





روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر
با عضويت در کانال تلگرامي EBC*L با آدرس https://telegram.me/Ebcl_Iran ميتوانید از آخرين اخبار مربوط به EBC*L و دکتر عظیم فضلی پور استفاده نمایید.
صفحه اصلی
اخبار و تازه ها
تماس با ما
عضویت رایگان در خبرنامه