منافع چه کساني مانع از اجراي محدوديت تبليغات برندهاي خارجي در ايران مي
شود؟؟
دکتر فضلي پور، عضو کميته برند ايران و داراي مدرک دکتري برند از
دانشگاه يو اس سي آمريکا با حضور در برنامه ثريا به ريشه يابي موفقيت صنايع
کشورهاي شرق آسيا مانند ژاپن و کره جنوبي و هم چنين علل فراموشي برندهاي
مطرح ايراني هم چون کفش ملي و صاايران پرداخت. اين برنامه مرداد ماه 94 به
روي آنتنم شبکه يک رفته است.
گزيده اين برنامه در قالب دو فيلم سه دقيقه اي قابل مشاهده و دريافت مي باشد.
.::دريافت بخش اول گزيده برنامه ::.
.::دريافت بخش دوم گزيده برنامه::.
با عضويت در کانال تلگرامي EBC*L با آدرس https://telegram.me/Ebcl_Iran ميتوانید از آخرين اخبار مربوط به EBC*L و دکتر عظیم فضلی پور استفاده نمایید.
صفحه اصلی
اخبار و تازه ها
تماس با ما
عضویت رایگان در خبرنامه