چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶
اینجا هستیدSkip Navigation Links : صفحه نخست : انتخاب شایسته ی دکتر عظیم فضلی پور، پدر علم برندینگ ایران و مدیرمسئول انتشارات متخصصان بدون مرز
انتخاب شایسته ی دکتر عظیم فضلی پور، پدر علم برندینگ ایران و مدیرمسئول انتشارات متخصصان بدون مرز انتخاب شایسته ی دکتر عظیم فضلی پور، پدر علم برندینگ ایران و مدیرمسئول انتشارات متخصصان بدون مرز

انتخاب شایسته­ ی دکتر عظیم فضلی پور، پدر علم برندینگ ایران و مدیرمسئول انتشارات متخصصان بدون مرز، به پاس تألیف و ترجمه­ی کتاب­های نوسازی برند، برندسازی شهری، برند سازی شهرهای کوچک و گردشگری، برندسازی حلال و برندسازی یک هفته ایی در چهارمین همایش برندهای برتر.

تألیفات دیگر دکتر فضلی پور عبارت است از:

راهبرد برند، برند سازی در سی روز، جایگاه سازی برند، داستان سرایی برند، برندسازی دیجیتال، برندسازی حلال، رهبری برند، برندسازی شخصی، ارزش گذاری برند، ریسک برند، برندسازی ملی، برندسازی مد، برندسازی کسب و کارهای کوچک، برندسازی B2B ، آینده تا ابد ادامه دارد، لکسوس و درخت زیتون، وکلای آینده، MBA به روش هاروارد و جنون قدرت.















Share
تاریخ: ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
نظرات: