دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶
اینجا هستیدSkip Navigation Links : صفحه نخست : "برند" کلید پرواز بخش معدن و صنایع معدنی ایران در بازارهای جهانی
"برند" کلید پرواز بخش معدن و صنایع معدنی ایران در بازارهای جهانی "برند" کلید پرواز بخش معدن و صنایع معدنی ایران در بازارهای جهانی

فولاد سازان ایرانی برای حضور در بازارهای جهانی نیاز به ثبت جهانی برند دارند.
دکتر عظیم فضلی پور رئیس کلینیک برند در ایران در سمینار روشهای مدرن فروش و بازاریابی فولاد استیل پرایس گفت: خام فروشی سنگ آهن، واردات فولاد، عدم تناسب استخراج و تولید مواد معدنی و نبود زیرساختنهای حمل و نقل و از همه بدتر نبود برند برای محصولات معدن و صنایع معدنی ایران سبب شده تا زنجیره فولاد در ایران با مشکلات اساسی روبرو شود.
 وی ایجاد شرکت فولادسازی پوسکو کره جنوبی را یک مدل موفق خواند و افزود: دولت کره جنوبی که در یک بازه زمانی آرزو داشت همانند ایران شود هم اکنون شرکت فولاد سازی پوسکو کره جنوبی را بدون برخورداری از سنگ آهن و زغالسنگ به  فولاد سازان بزرگ جهان تبدیل کرده است. در صورتیکه در کشورمان با برخورداری از ذخایر عظیم مواد اولیه دچار یک عدم توازن در زنجیره فولاد هستیم.
فضلی پور خاطرنشان کرد: تجاری سازی و جهانی سازی برند و در نهایت ثبت آن در شرایطی که ایران برنامه دارد که گامهای اساسی در تولید فولاد بردارد باید جزء برنامه های اساسی شرکت های معدن و صنایع معدنی باشد تا بتوانند در بازار پیچیده فولاد و معدن قدرت نمایی کنند.
خوانندگان محترم می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از متن کامل سخنرانی دکتر عظیم فضلی پور رئیس کلینیک برند در ایران به فایل پیوست مراجعه کنند.




               



Share
تاریخ: ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
https://goo.gl/dUAmrp
نظرات: