شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵
اینجا هستیدSkip Navigation Links : صفحه نخست : برند سازی در 30 روز
برند سازی در سی روز 


برند سازی در سی روز 
نویسنده: سیمون میدلتون
مترجم: دکتر عظیم فضلی پور

برخی از موضوعات مطرح شده در این کتاب:

کتاب پیش رویتان مقدمه ای است در زمینه معرفی برند سازی، البته به شیوه ای مهیج و موثر و به گونه ای که برای همگان کاربردی باشد. در این کتاب می توانید در بازه زمانی سی روزه،فرایندی را پی بگیرد. با دنبال کردن این برنامه خواهید دید که در پایان، درک شما از برند سازی و چگونگی کارکرد آن دگرگون شده است. شما در طول راه، برندی قدرتمند و پایدار برای کسب و کار یا سازمان شما یا حتی برای خودتان به عنوان شخص خلق خواهید کرد.

به طور خلاصه، از این کتاب می توانید برای انجام این کارها استفاده کنید:

  • درباره هنر برند سازی به خودتان درسی سریع بدهید.
  • برای کسب و کارتان یا هرکدام از محصولات یا خدمات آن، برند مناسب ایجاد کنید.
  • برای سازمانی خیریه یا سازمانی دولتی برند درست کنید.
  • برای تیمتان یا واحدتان در سازمانی بزرگ تر، برند ایجاد کنید 

            هر فصل مرحله ای کلیدی از فرآیند برند سازی را نمایش می دهد و هر کدام از این مراحل، امکان این را دارد که در یک روز انجام شود و به نتیجه برسد، ولی بعضی از این روزها طولانی تر و پرفشارتر از روزهای دیگر است.اگر می توانید و می خواهید به برنامه تفکر و تمرینی سی روزه متعهد شوید، با دنبال کردن این مراحل این کتاب، برندی مناسب خلق خواهید کرد.این برند قوی تر و موثرتر و پایدارتر از آن چیزی خواهد بود که امید داشتید به صورت تصادفی به آن دست پیدا کنید.


جهت جزییات بیشتر و یا تهیه دانشنامه با دفتر تماس بگیرید.

برگشت به صفحه دانشنامه


صفحه اصلی

اخبار و تازه ها

تماس با ما

عضویت رایگان در خبرنامه